NAŠE VIZENaše firma MEDICINA PLUS se více než 10 let specializuje na zdravotnictví a služby ve zdravotnictví. Zabýváme se především provozováním vlastních ambulancí, lékáren nebo provozujeme lékařský dům, polikliniku a specializované lékařské centrum pro jiná zdravotnická zařízení. Zdravotnické zařízení MEDICINA PLUS má implementován integrovaný systém managementu kvality dle normy ISO 9001:2008 a plní požadavky Národních akreditačních standardů pro ambulantní zdravotnická zařízení. Systém managementu kvality je ve společnosti od roku 2014 certifikován. MEDICINA PLUS ve spolupráci s lékárnou PHARMACY PLUS stanovily následující politiku kvality a bezpečnosti vůči svým klientům, zaměstnancům, obchodním partnerům. |
MUDr. Tomáš Valenta, MBA |
Zásady správné lékárenské a ambulantní praxe
- Dodržujeme požadavky Správné lékárenské praxe v souladu s vyhláškou 84/2008 Sb. a Národních akreditačních standardů pro ambulantní zdravotnická zařízení.
Spokojenost klientů
- Spokojenost našich klientů je hlavním kritériem pro posuzování kvality námi poskytovaných služeb. Požadavky a přání klientů jsou pro nás prvořadé a mají nejvyšší prioritu.
- Klademe důraz na profesionalitu, vstřícnost, empatii, rychlou reakci, spolehlivost, klientsky příznivé postupy, příjemné a bezpečné prostředí.
- Přizpůsobujeme ordinační dobu a termín návštěvy potřebám klientů.
Profesionální úroveň pracovníků
- Zabezpečujeme zdravotní péči o klienta na vysoké odborné úrovni.
- Neustále prohlubujeme a zvyšujeme odbornou způsobilost pracovníků lékárny a ambulancí.
- Uplatňujeme nejnovějších poznatky při realizaci daných odborných vyšetření.
Kvalitní lékařská péče a lékárenské služby
- Naší prioritní snahou je neustále rozšiřovat a zkvalitňovat nabídku služeb poskytovaných našim zákazníkům tak, abychom uspokojili co nejširší škálu požadavků. Učíme se ze všeho, co děláme, co nabízíme.
- Nabízíme klientům kvalitní a ověřené produkty v oblasti léčivých a zdravotnických prostředků i ze skupin přírodních produktů.
- Pružně reagujeme na potřeby a očekávání klientů, uspokojujeme jejich požadavky vysokou odborností, kvalitou práce, přístupem, rozsahem podávaných informací a tím usilovat o jejich věrnost.
Důvěryhodnost a bezpečnost informací
- Zavedeným integrovaným systémem managementu chceme dosáhnout vyšší důvěry našich stávajících klientů a obchodních partnerů, se kterými spolupracujeme.
- Zajišťujeme ochranu osobních dat pacientů s ohledem na bezpečnost, utajení a důvěryhodnost.
Vhodné pracovní prostředí a technické vybavení
- Neustále zdokonalujeme pracovní prostředí a technické vybavení. Stávající technické vybavení udržujeme ve výborném technickém stavu a trvale zajišťujeme jeho správnou funkčnost dle legislativních předpisů a doporučení výrobců.
- Dodržujeme zásady pro bezpečnost a ochranu zdraví při práci a minimalizujeme dopad na životní prostředí.
- Vytváříme příjemné a bezpečné prostředí, ve kterém se budou klienti cítit dobře a které umožňuje uspokojení jejich individuálních potřeb.
Spokojenost zaměstnanců
- Pečujeme o kvalitu a rozvoj pracovního prostředí, kvalitu pracovních vztahů, sociální péči i odpovídající odměňování našich zaměstnanců.
V logu naší společnosti máme - KVALITNÍ LÉKAŘSKÁ PÉČE - věříme, že se nám samotným nebo ve spolupráci s našimi partnery lékaři daří naplňovat. Budeme rádi, když námi poskytovanou a organizovanou kvalitní lékařskou péči v našich zdravotnických zařízeních MEDICINA PLUS využijete.